27  تا از بهترین کفش‌های ورزشی زنانه برای خرید در سال 2024 – قسمت دوم

اگر به دنبال بهترین کفش‌های زنانه در سال 2024 هستید در این مقاله بهترین انتخاب‌های فعلی کفش را به شما معرفی می‌کنیم . این مقاله در سه بخش تهیه شده و شما می توانید 27 تا از بهترین کفش های مد برای سال 2024 را ببیند پس با کفشدوز همراه باشید.

11- کفش Cariuma Off-White Canvas Sneakers

سبک های های تاپ این اسنیکرهای کاریوما ما را به یاد کانورس می اندازد، مگر اینکه با این کفش ها هر بار که خرید می کنید، دو درخت کاشته می شود. این اسنیکرها در گزینه های رنگی متنوع در دسترس هستند و دارای یک طراحی سبک هستند که حس خوبی به پاها می دهد. بدون اینکه از راحتی حرف بزنیم، این کفش ها دارای یک زیره حافظه ای هستند که به شکل پا شما سازگار می شود!

کفشدوز”اولین انتخاب من برای اسنیکرها، بدون شک، کفش های های تاپ اف-وایت کاریوما است. رنگ یک نیوترال کامل است و با هر چیزی هماهنگ می شود، اما خیلی سفید نیست که همیشه نگران لکه ها و اثرات انگشتان باشم. این برند گیاهی که توسط دو دوست صمیمی از برزیل راه انداخته شده است، کفش های خود را با بامبو و پنبه ارگانیک ساخته اند”

12- کفش Allbirds Wool Runners Sneakers

این اسنیکرهای مخصوص دویدن محبوب از برند Allbirds یکی از محبوب‌ترین استایل‌های این برند پایدار است و اتفاقاً یک جفتی است که برای برایس دالاس هوارد “کاملاً محبوب” است. این کفش‌ها سبک، تنفس‌پذیر و برای تمرین در زمستان به دلیل پشم گرم و دلپذیر آنها بسیار مناسب هستند.

کفشدوز “آنچه که من از Allbirds به‌ویژه دوست دارم این است که هیچ لوگویی ندارد. بنابراین یک نگاه ظاهری بسیار تمیز به شما می‌دهد. منظورم این است که فکر می‌کنم می‌توانید یک جفت Allbirds را حتی با یک لباس شب بپوشید، و این صرفاً یک حس است.”

13- کفش Adidas Stan Smith Shoes

استفاده از یک مدل کلاسیک همیشه انتخاب صحیحی است، و کفش‌های استن اسمیت ادیداس از دیرباز تأیید شده‌اند. استایل ساده آنها را با لباس‌های اسپرت یا لباس‌های روزمره به خوبی ترکیب می‌کند. همچنین این کفش‌ها از مواد بازیافتی تولید شده‌اند که ارزش خرید آن ها را بالا می‌برد. این اسنیکرهای ادیداس یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های ستاره‌ها مانند آنتونی پوروفسکی از Queer Eye هستند، که می‌گوید: “من مطمئن هستم که 15 یا 20 سال دیگر، وقتی عکس‌های خودم را می‌بینم، هنوز هم این کفش‌ها را خواهم پوشید.”

کفشدوز “تقریباً تمام وقت با اسنیکرهای سفید زندگی می‌کنم، و هر چقدر که سعی کنم، این کفشها به دلیل طراحی کلاسیکشان همیشگی هستند؛ از کودکی آن‌ها را می‌پوشیدم و توانسته‌اند از طراحی‌های مختلف مد جلوگیری کنند. آنها با تمام چیزها به خوبی پوشیده می‌شوند و همیشه می‌خواهم حداقل یک جفت از آن‌ها در کمدم باشد.”

14- کفش Teva Terrawave Sneaker

کفی نرم و مواد لایه خارجی ضد آب، ساخته شده از چرم و جیر، این کفش‌ها را به بهترین کفش ورزشی برای پیاده‌روی در زمین‌های دشوار تبدیل کرده است. آنها همچنین با یک ضد میکروبی مبتنی بر عصاره نعناع ترکیب شده اند که با بوها مبارزه می‌کند، بنابراین آنها گزینه‌ای برای فعالیت‌های در تمام روز هستند.

کفشدوز: “آیا می دانستید Teva کفش های کتانی درست می کند؟ من هم نمی دانستم، اما این جفت عالی به سرعت به کفش کوهنوردی مورد علاقه من تبدیل شده است. در حالی که من عاشق ترکیب رنگ قهوه ای با محیط هستم، آنها در واقع بسیار شیک به نظر می رسند. ”

15- کفش Adidas Superstar Shoes

اگر روی کفش کتانی سرمایه گذاری کنید که برای همیشه صاحب آن خواهید شد، مانند این کفش های فوق ستاره آدیداس. این سبک به دلایلی بیش از 50 سال است که وجود داشته است – طراحی جاودانه آنها به سختی قابل شکست است. 13 گزینه رنگ کفش کتانی را بگردید تا رنگی را پیدا کنید که مناسب شما باشد.

کفشدوز: “هفته ای نیست که من کفش های کتانی سوپراستار آدیداس خود را حداقل یک بار، اما معمولاً دو بار نپوشم. آنها کاملاً با همه چیز در کمد من – از شلوار جین گرفته تا شلوار گرمکن و حتی لباس – هماهنگ می شوند. خیلی راحت هستم، می توانم آنها را از طلوع آفتاب تا غروب بدون هیچ مشکلی بپوشم.”

16- کفش Hoka Arahi 6 Sneakers

رمی بادر عاشق کفش های کتانی شیک است، اما راحتی برای او اولویت است. این کفش های هوکا بهترین های هر دو  شرط لازم دنیا هستند. این کفش‌های کتانی پایدار برای پوشیدن روزمره و پیاده‌روی عالی هستند، سبک وزن هستند و راحتی و پشتیبانی خوبی را ارائه می‌دهند. آنها با کف وسط فوم قالب‌گیری فشرده، پشتیبانی از کف میانی تثبیت‌کننده و ساپورت جلوی صاف ساخته شده‌اند و برای کسانی که کف پای صاف دارند عالی هستند.

کفشدوز: “هوکا ترکیبی از حمایت کننده بودن، اما در عین حال مد روز، باحال و بامزه است. ”

17 – کفش Nike Blazer Mid ’77 Vintage Women’s Shoes

لباس پوشیدن رترو در حال حاضر یک روند است، بنابراین جای تعجب نیست که سردبیران ما این کفش های زنانه قدیمی را دوست دارند. این کفش کلاسیک در ابتدا در اواخر دهه 70 طراحی شد و ثابت کرد که سبک منحصر به فرد آن همیشه مد خواهد بود. ما عاشق مدل‌های جیر و حروف قدیمی نایک آن در پشت هستیم.

کفشدوز: “من در قلب یک هزاره هستم و به همین دلیل معمولاً به کفش‌های کتانی کاملا سفید پایبند هستم – مخصوصاً زمانی که در سفر هستم (که اغلب چنین است) و می‌خواهم کفش‌هایی با همه چیز هماهنگ باشد. این نایک بلیزرها به اندازه کافی کلاسیک هستند. که من می توانم آنها را با هر چیزی در چمدان یا کمدم (لباس، شلوار باری، شلوار جین، شما نام ببرید) ست کنم، اما هنوز احساس می کنم که حداقل تا حدی باحال هستم، به لطف طراحی بالا. حتی بهتر: من آنها را در کنسرت‌ها و راه رفتن در جاده‌های خاکی کاملاً نابود کرده‌ام و همیشه راحت تمیز می‌شوند.»

18- کفش Dolce Vita Zina Sneaker in Metallic Leather

کفش ورزشی Zina یک مدل کلاسیک برند Dolce Vita است، اما در این کفش روکش چرمی متالیک، با مد کفش در حال حاضر تطبیق می‌کند و ظاهر شما را چشم‌گیرتر می‌کند حتی اگر فقط آن‌ها را با تی سفید بپوشید. -پیراهن و شلوار جین توصیه ما است؟ این کفش‌های کتانی را با یک کیف رنگین کمانی یا عینک آفتابی با لنزهای بازتابنده تکمیل کنید تا واقعاً جزئیات دقیق آن‌ها را به نمایش بگذارید. با نزدیک به 600 بررسی آمازون که مملو از کلمات تأیید کننده است، نمی توانید با این سبک اشتباه کنید.

19- کفش Nike Air Max 95 Essential Shoes

مگان فاهی، به طور انحصاری به کفشدوز گفت که این کفش ورزشی را هنگام فیلمبرداری فصل دوم “لوتوس سفید” در ایتالیا کشف کرده و از آن زمان طرفدار کفش های پلتفرمی بوده است. این سبک با در نظر گرفتن راحتی طراحی شده است و دارای یک زیره بالشتکی است که حمایت کافی از پای شما را فراهم می کند، چه در حال قدم زدن در خیابان های سیسیل باشید و چه فقط در محله خود قدم بزنید.

کفشدوز: ” من آنها را به معنای واقعی کلمه می پوشم زیرا آنها راحت هستند. اما اتفاقاً آنها نیز شیک هستند.”

20- کفش Nike Dunk High Sneakers

اشلی گراهام عاشق یک جفت کفش ورزشی خوب نایک دانک است. کفش ها نه تنها شیک هستند، بلکه تن جسورانه و سرکش آن ها هر لباسی را ارتقا می دهد. این کفش‌ها 35 سال است که وجود دارند، بنابراین باید کاری را درست انجام دهند.

کفشدوز: “آنها با لباس ها، کت و شلوارها می آیند. منظورم این است که می توانید آنها را با شلوارهای ساق بلند بپوشید. می توانید شلوارک بپوشید. فقط در تمام طول سال یک جفت کفش کتانی بلند بالا.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *